certificare-iso
  Cautare pe site

ISO 9001:2008

"Progresul ca si liberatea este dorit de aproape toti oamenii, dar nu toti inteleg ca ambele vin cu un cost. Ori de cate ori societatea avanseaza creste numarul cerintelor pe care omul trebuie sa le indeplineasca pentru a functiona cu succes"

Vice Amiral Rickover, US Navy

ISO 9001:2008 - CERINTA asociata dezvoltarii economice atat pentru a asigura si sustine aceasta dezvoltare cat si pentru a o propaga la nivel mondial.

ISO 9001:2008 este standardul care asigura si certifica la nivel international respectarea de catre producatori a normelor de calitate pentru fiecare etapa din procesul de lucru, asigurarea maximului de eficenta al intregului sistem, cat si fezabilitatea integrarii noilor tehnologii urmarind satisfacerea cat mai buna a nevoilor si asteptarilor clientilor.

In contextul in care atat macroeconomic cat si microeconomic avem de-a face cu o proliferare a bunurilor si serviciilor destinate consumului, neincrederea manifestata de clienti in alegerea produselor este absolut fireasca dand bataie de cap multor producatori atunci cand vor sa fie convingatori.

De ce ISO 9001:2008?

Pentru ca obiectivele ISO 9001:2008 sunt ca firma dumneavoastra sa atinga si sa asigure continuu satisfacerea pietei tinta la un nivel extrem de ridicat, imbunatatind permanent calitatea produselor si a serviciilor.

Printr-o abordare sistematica ISO 9001:2008 reglementeaza modalitatile de conducere si control ale activitatilor organizatiei pentru ca produsul si serviciul rezultat sa implineasca asteptarile clientilor, care devin multumiti cu perspective reale de a se transforma in clienti fideli sau de a aduce noi si noi clienti.

Implementarea standardului ISO 9001:2008 va face convingatori!

Principiile managementului calitatii

Instrumentele prin care ISO 9001:2008 orienteaza compania dumneavoastra spre calitate si spre satisfacerea permanenta a nevoilor si asteptarilor clientilor au la baza cele opt principi ale managementului calitatii, reglementate la nivel mondial de I.S.O. si a caror aplicare nu numai ca aduce beneficii directe companiei, dar contribuie semnificativ la managementul eficient al costurilor si al riscurilor


  1. Orientare catre client - Organizatiile depind de clientii lor, motiv pentru care este esential sa le inteleaga nevoile actuale si sa le anticipeze pe cele viitoare. Obiectivul lor trebuie sa fie indeplinirea cerintelor acestora si efortul continuu de a le depasii asteptarile. Beneficiile politicii de orientare catre client sunt imbunatatirea eficacitatii in utilizarea resurselor alocate cresterii nivelului de satisfactie si cresterea coeficientului de loialitate manifestat de clienti in raport cu organizatia in cauza.
  2. Leadership - Liderii sunt cei care stabilesc directia si scopul organizatiei. Ei sunt cei care trebuie sa creeze si sa mentina un mediu intern placut in care oamenii sa poata deveni total implicati in atingerea obiectivelor organizatiei. Beneficii ale acestui principiu sunt minimizarea lipsei de comunicare intre diferitele niveluri ale organizatiei, oamenii vor intelege obiectivele organizatiei si vor fi motivati spre atingerea acestora.
     
  3. Implicarea personalului - Esenta organizatiei o reprezintata toti oamenii de la toate nivelurile. Implicarea lor totala permite ca abilitatile si calitatile lor sa fie utilizate in beneficiul organizatiei. Avantajele implicarii personalului sunt posibilitatea inovarii si aportul de creativitate in urmarirea obiectivelor organizatiei, responsabilitatea oamenilor pentru propria performanta, cresterea implicarii si devotamentului oamenilor in cadrul organizatiei.
     
  4. Abordarea procesuala - atunci cand resursele si activitatile asociate obtinerii unui anumit rezultat sunt administrate ca si un proces, in conexiune unele cu celelalte, rezultatul este obtinut intr-un mod mult mai eficient. Beneficiile abordarii procesuale sunt: costuri si timpi mult redusi prin utilizarea eficienta a resurselor, abordarea pe criteriul prioritatii a oportunitatilor de imbunatatire.
     
  5. Abordarea si managementul sistematic - Identificarea, intelegerea si administrarea proceselor interrelationate ca un sistem contribuie la eficienta si eficacitatea organizatiei in atingerea obiectivelor. Beneficii: abilitatea de a concentra eforturile asupra proceselor cheie, integrarea si focalizarea pe procesele care vor duce la atingerea rezultatelor.
     
  6. Imbunatatirea continua - unul dintre cele mai importante obiective ale unei organizatii, obiectiv ce trebuie sa fie avut in vedere in permanenta este imbunatatirea continua.
     
  7. Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor - Deciziile eficiente se bazeaza pe analiza datelor si informatiilor, ceea ce are ca rezultat o mai mare abilitate de a trece in revista, de a pune sub semnul intrebarii si de a schimba opinii si hotarari.
     
  8. Relatii reciproc avantajoase cu furnizorii - Organizatia si furnizorii sai sunt interdependente si o relatie reciproc avantajoasa intensifica abilitatea celor doua de a crea valori. Beneficii: flexibilitatea si viteza raspunsurilor adecvate la schimbarile pietei sau la nevoile si asteptarile clientilor.
     
« Home

Schema consultanta ISO


Resurse suplimentare cu privire la standardul Iso 9001